marți, 26 mai 2009

SI... S-A INTILNIT CU DANTE A.-Article du 27 mars 2008

SI... S-A INTILNIT CU DANTE A.-Article du 27 mars 2008 agrandir
A MURIT GEORGE PRUTEANU ! Am auzit in aceasta seara,printre vise ca a murit GEORGE PRUTEANU....spun printre vise fiinca atipisem cu televizorul deschis asa cum patesc de enorm de multe ori....cind, nu stiu cum,am auzit crainica spunind ca lingvistul si omul de televiziune.....si de atunci pling tacind si tac plingind....Ce soarta trista la acest inceput de mileniu si secol are acest NEAM !Dupa ce ca si asa valorile noastre culturale,morale,stiintifice, in viata si in tara aproape ca pot fi numarate pe degetele de la o mina....mai "pleaca" si ele intr-o alta dimensiune,o dimensiune in care valoarea lor si nu ce a manelistilor sa fie ,pe drept,recunoscuta si apreciata....nu, nu mai pot sa scriu,aproape ca nu mai vad literele de pe monitor,aproape ca nu mai vad rostul ,aproape ca....Si pentru ca saitul lui incepea cu" DIVINA COMEDIE" si minunata sa traducere din aceasta carte pe care o cumparam prima data la 11 ani si o pierdeam ,din ratiuni diferite ,de trei ori ultima oara ca urmare a divortului de Mirela (impreuna cu celelalte 2500 )Mi-am permis sa postez una din gravurile celebre ale lui Gustave Dore facute pentru ilustrarea "Divinei Comedi"- Cam asa il vedeam pe Pruteanu mergind printre imbecilii si incultii acestor vremuri....Noapte buna George...."E noapte si e frig seniori" iar eu singur in fata ecranului, pling si tac,tac si.....Noapte buna ....!
Tags: | Modifier des tags
jeudi, 27 mars 2008 - 22:51 (EET) Modifier | Supprimer | Lien permanent | 0 commentaires

Niciun comentariu: