marți, 26 mai 2009

Valsind cu moartea


Valsind cu Moartea.... agrandir
Am facut-o si pe asta.....Am reusit sa fac un fel de dublu sau simplu infarct anterior....nu mai stiu nici eu sigur daca a fost simplu sau dublu.....Oricum ,stateam ca omul in casa lui si ma uitam la tv, la un film romantic si trist plin de sensuri disparute din tara mea de azi .....cind ,brusc ...n-am mai avut aer si o durere sfisietoare m-a izbit din plin in piept....totul asezonat cu o transpiratie atit de abundenta ca aveai impresia ca tisneste din pori asemeni unor mici jeturi de arteziana....Norocul meu s-a chemat Dandutu,care a chemat salvarea imediat ....si aia au venit cam in zece minute.....au instalat cardiograful,perfuzia si ....gata au inceput transportul....acum alt noroc ca George nu apucase sa plece la Londra asa ca a putut sa puna mina pe unul din minerele scaunului de la smurd si asa cu greutate.....fiinca sint greu...m-au carat pina la parter, unde insfirsit m-au suit pe o targa, pe care tremuram de frig ca varga ...Era frig in noaptea aia ,si era si unu jumate noaptea.... in salvare, asistenta s-a prins si ma acoperit cu canadiana ei...ca altfel faceam si o pneumonie zdravana....a urmat primirea la urgenta si stabilizarea medicala care s-a facut acolo si apoi mutarea la terapie intensiva.... si discutia cu ingerul....dar despre asta alta data.....
Tags: | Modifier des tags
mercredi, 11 février 2009 - 01:12 (EET) Modifier | Supprimer | Lien permanent | 0 commentaires

Niciun comentariu: