marți, 26 octombrie 2010

DESPRE O NEMTOAICA NESIMTITA SAU CUM TRAESTE INCA SPIRITUL LUI HITLER IN POPORUL GERMAN !




Gindindu-ma la uriasa popularitate printre nemti a lui Hitler ,care a fost ales in mod cit se poate de democratic, de perfectul popor german, nu pot sa nu ma gindesc ca o citime din genele lui zac in capul fiecarui german si astazi ca si atunci.Pentru ca altfel cum sa interpretez tupeul si nerusinarea cu care aceasta est germanca vine in Romania sa ceara despagubiri pentru casele nemtilor care au taiat-o in RFG pe timpul comunismului ? Adica aia care au plecat de buna voie in "Reik," sub Ceausescu, ar trebuii, pasamite, despagubiti ...Pai si dece nu, daca un IMBECIL DE PRESEDINTRE ROMAN si-a cerut scuze, dupa 89, fiinca i-am "tradat" la 23 august 1944 ?Mai exista vreo tara care sa fi facut asa ceva ?Adica dupa ce am fost silit sa intru in razboi,dupa tragediile din ardealul de nord provocate de ungurii, dar puse in opera de Germania...Dupa ce am fost tirit dincolo de Nistru iaras impotriva mea ,si dupa sutele de mi de victime pe care le-am dat in razboiul lor tot eu imi cer scuze ?Dece fiinca a trebuit sa suport lagarele bolsevice tip de 50 de ani,ca o consecinta a razboiului provocat de ei ?Pentru asta trebuia sa-mi cer eu scuze de la nemti ?Sau poate trebuia sa-mi cer scuze de la ei pentru faptul ca ,tot din cauza lor, tara asta este divizata inca si azi ?Ba mai mult, ar trebuii s-o las jos cu reunificarea fiinca se supara si molotovii si hitlarii de astazi? Cit tupeu trebuie sa ai sa faci asa ceva ?Si eu trebuie sa ma ploconesc pentru astea la ardeiul asta umplut ? Da n-ar fi mai bine sa ne plateasca ei daune pentru tragediile provocate romanilor in ardealul de nord ?Sau pentru pierderea basarabiei urmare a razboiului provocat de ei ? Sau pentru toate daunele pe care a trebuit sa le platim rusilor zeci de ani urmare tot a razboiului in care am fost siliti sa intram prin tot felul de diktate ?Si mai am o intrebare ?Ar fi indraznit umflata asta sa-i ceara asa ceva lui Nicolae Ceausescu ? Eu cred ca stiind ce-ar fi riscat sa i se raspunda n-ar fi indraznit !Dar cind interlocutorul tau este PAIATA ASTA PITICA DE BOC care sta el drepti in fata ofiterului care ii prezinta onorul ....vezi imaginile de la primirea nemtoaicei.....orice este posibil,nu ? DAR ASA NE TREBUIE DACA SINTEM IMBECILI SI SLUGARNICI ,NU SINTEM NOI PRIMA SI SINGURA TARA COMUNISTA CARE A RECUNOSCUT RFG DUPA RAZBOI ? PAI ASA NE TREBUIE .....FIINCA IN TIMP CE NOI NE MANIFESTAM ASTFEL INDEPENDENTA FATA DE MOSCOVA ...ADICA ERAM "DEMNI" altii nu faceau asta si primeau ca rasplata de la rusi un nivel de trai net superior a lui nostru....dar noi eram demni ,nu? Si uite acum vine nemtoaica asta si ne spune astazi ca eram foarte prosti ....finca trebuie sa le platim noi daune lor -cred ca sintem singura tara de pe planeta de la care nemtii au indraznit sa ceara daune ca urmare a unui razboi provocat de ei!Sint curios le-au cerut daune si cehilor pentru deportarea nemtilor sudeti la sfirsitul razboiului ?Ca aia nu s-au jucat i-au expulzat pe toti fara exceptie ca sa nu mai aiba niciodata un viitor merker pretex sa foloseasca minoritatea germana ca pretex de invadare a cehiei.....Cred ca nici n-au visat sa abordeze macar subiectul cu ei...POATE CA SI NOI AR FI TREBUIT SA FACEM LA FEL CU UNGURII DUPA RAZBOI ....NU SA-I PASTRAM AICI CA PE COLOANA A 5 A GERMANO-RUSIEI ca sa ceara astazi despagubiri de la cei pe care i-au folosit ca si carne de tun in al doilea razboi mondial.....in rest ce sa zic, tezaurul nostru e la rusi,basarabia este tot acolo dar Merkel are tupeu si obraznicia sa se bage pe problema Basarabiei ca si cum ar fi vorba de pamint german .....si noi tacem in cor ca idiotii ?Poate ca de aceea am ajuns cum am ajuns.....SI CIND TE GINDESTI CA PUTEM CHEMA CAPITALUL CHINEZ AICI SI PUTEM PUNE LA PUNC TARA ASTA IN 10 ANI .....IN ASA FEL INCIT SA FIM CU ADEVARAT A 7 NATIUNE A EUROPEI.....DAR CU CINE CU UDREA BOC BASESCU ?NICIODATA !ASTIA STAU IN PATRU LABE IN FATA LICURICIULUI MIJLOCIU SI SUG SI SUG SI SUG ....TOT CE LE DA ALA SA SUGA ! CE RUSINE FARA MARGINI! IMI ESTE SILA CA M-AM NASCUT IN TARA ASTA IN CARE ARDELENII SE CRED MAI SMECHERI SI MAI NOBILI CA AIA CARE I-AU ELIBERAT DIN ROBIA DE 1000 DE ANI , IAR RESTUL REGATENILOR, SI-AU FACUT DIN FURTU SI DISTRUGEREA TARII SCOPUL VIETII LOR .....CIT DE PUTERNIC ESTE BLESTEMUL LUI CEAUSESCU ,S-A ADEVERIT PINA LA ULTIMA SILABA ....CUM SPUNEA EL INAINTEA IMBECILILOR CARE URMAU SA-L ASASINEZE "?:..."eu citi ani mai am de trait patru cinci ...?Dar mi-e mila de poporul asta ca isi va pierde demnitatea !" Si ce avem astazi ?O tara intoarsa in evul mediu de o clica de nemernici ,fara seaman in istoria aceste natii ,si un popor abrutizat in asa masura incit voteaza cu o galeata portocalie pentru ca dupa sa se vaiete ca din gura de sarpe ca ce viata grea are el, BOBORUL !

Asta este ,sa ne traiasca est germanca care are bile mai tari decit bocvideanublagaberceanubasescu la un loc ...Care si ei sint imaginea perfecta a acestui popor care doar de aia i-a si votat ,nu ? pe si pe amantele si finii lor .....amin !

Niciun comentariu: